en katt

efter senaste bodyn gjorde jag en katt lite snabbt.. min dotter har en klasskompis som önskade sig en,efter att ha sett dotterns..

Om bessemess

Jag är en pysslig 2 barns hemma mamma på 28 år. Älskar att sy ,virka och baka tårtor! i denna blogg kommer jag blanda lite bland mina hobbysar så ni får se både det jag syr virkar och stickar samt mina tårtor jag gör!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till en katt

  1. Jeanette Krantz skriver:

    Hej
    Vilken söt katt! Vad tar du för en sån? Skulle gärna beställa en 🙂
    Hoppas det är bra med er annars, var så länge sen jag hörde nått från dig.
    Hör av dig!
    Kram / Nette

    • bessemess skriver:

      hejsan!
      vad kul att du gillar den=) jag tar 80:- för en.. och man kan få välja färger själv=)

      det är bara bra med oss, mycket har hänt med oss alla men vi tar en dag i taget=) kram

Lämna en kommentar